مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-15اقتصادي

اقدامات فناورانه ایران خودرو انگیزه ای برای حمایت ازتولید ملی است


معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی گفت: امروز کاهش وابستگی در تمام محصولات ایران خودرو اتفاق افتاده است.

- به نقل از ایکوپرس، امیر خوراکیان در جریان بازدید از ایران خودرو، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات گروه صنعتی ایران خودرو و جهاد اقتصادی در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد، فضای امروز این خودروساز و همت تمامی کارکنان آن را در مسیر تحقق باور ملی، تولید ملی و مانع زدایی ها ارزیابی کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی، با اشاره به لزوم حمایت از صنعت خودروسازی کشور به ویژه در زمینه سیاست گذاری و قیمت گذاری اظهار کرد: در این حوزه باید افرادی که از نزدیک با این موضوعات مواجه هستند، کمک کنند تا سیاست گذاری در کشور از طریق آشنایی با مسائل واقعی صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش پر رنگ صنعت خودرو در اقتصاد کشور، تصریح کرد: خودروسازی، در حوزه اشتغال و فعالیت بیش از 60 صنعت دیگر مؤثر بوده و به تعبیری، پیشران صنعت و اقتصاد کشور محسوب می شود، بنابراین حمایت از این صنعت ضرورت دارد و امید است دولت جدید نیز در این زمینه کمک کند تا اتفاقات ارزشمندی رخ دهد.

تولید انبوه گیربکس اتوماتیک شش سرعته ایران خودرو در شهریور ماه امسال فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اقدامات و تلاش های این خودروساز را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فناورانه ایران خودرو انگیزه ای برای حمایت ازتولید ملی است

اقدامات فناورانه ایران خودرو انگیزه ای برای حمایت ازتولید ملی است