مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-15سياسي

نذر سلامتیِ هیئت های مذهبی مشهد/ توزیع 5000 ماسک در بیمارستان های کرونایی


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پنج هزار ماسک، پنج هزار آب معدنی و پنج هزار آبمیوه طبیعی از محل نذورات هیئت های مذهبی مشهد تهیه و در بیمارستان های کرونایی مشهد توزیع شد.

- حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفت وگو با از نذر هیئات مذهبی مشهد برای بیماران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: در راستای کمک هیئت های مذهبی به بیماران کرونایی، نذورات هیئت ها به سمت نذر برای بیماران کرونایی و کادر درمان هدایت شد.

وی ادامه داد: با همراهی شورای هیئت های مذهبی استان، به هیئات مذهبی اطلاع رسانی شد که برای بیماران کرونایی و کادر درمانی که تعدادشان بیشتر شده، اقدامی انجام شود که در مرحله اول، امروز یکشنبه، پنج هزار ماسک، پنج هزار آب معدنی و پنج هزار آب میوه طبیعی تهیه و توزیع شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مشارکت خوب هیئت های مذهبی در این اقدام حمایتی، اضافه کرد: در این مرحله ماسک ها و آبمیوه های تهیه شده در اختیار پنج بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی، قائم، ارتش و بنت الهدی قرار گرفت که طبق برنامه ریزی های انجام شده، این کار در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان، سربندهایی با عنوان نسل به نسل در پناهت هستیم تهیه و به پرستاران، کادر درمان و بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر سلامتیِ هیئت های مذهبی مشهد/ توزیع 5000 ماسک در بیمارستان های کرونایی

نذر سلامتیِ هیئت های مذهبی مشهد/ توزیع 5000 ماسک در بیمارستان های کرونایی