مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-15سياسي

شرط اصلی شهردار شدن زاکانی مشخص شد


معاون استاندار تهران گفت تا قانون اصلاح نشود، زاکانی نمی تواند شهردار شود؛ تحصیلات و سوابق او با مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور مغایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: تحصیلات و سوابق آقای زاکانی مغایر با مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور است و ملاک ما نیز در حال حاضر مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: تحصیلات و سوابق آقای زاکانی مغایر با مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور است و ملاک ما نیز در حال حاضر مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور است.

"عبدالرضا چراغعلی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره انتخاب شهرداران در استان تهران گفت: 15 شهردار استان تهران توسط شوراها در سطح استان انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه ما مطابق قانون مسئولیت رصد و نظارت مصوبات شوراها را برعهده داریم، ادامه داد: انطباق مصوبات شوراها در فرمانداری ها مطابق قانون انجام می شود.

آقای زاکانی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر تهران انتخاب شده اند، اما با توجه به مصوبه هیات وزیران درباره شهرهای بیش از یک میلیون نفر جمعیت و دستورالعمل وزارت کشور در این خصوص، تا این لحظه مطابق با این مستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط اصلی شهردار شدن زاکانی مشخص شد

شرط اصلی شهردار شدن زاکانی مشخص شد