مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-15سياسي

تردد چه خودروهایی در مازندران آزاد است؟


شهرهای مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و محدودیت سفر از شهر قرمز به شهر قرمز و یا از شهر قرمز به نارنجی وجود دارد این اعمال محدودیت ها انجام می شود و تنها خودروهایی که در محدوده استان قرار دارند، - بدون ورود به شهرهای قرمز اجازه تردد در کمربندی ها را دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد در این استان، به تشریح مصوبات ستاد ملی کرونا در این زمینه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حسن حسن نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تردد خودروهای شخصی در بین استان ها ممنوع است و بر این اساس ورود این خودروها وروود این وسایل نقلیه به مازندران ممنوع اعلام شد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمهیداتی که اتخاذ شد به طور جدی از ورود این خودروها جلوگیری به عمل می آورد و همچنین مجموعه خودروهای عمومی و وسایل نقیله تامین کننده سوخت و کالاهای ضروری مورد نیاز استان هستند، از مبادی ورودی مازندران مشمول این محدودیت ها نیستند و می توانند نسبت به جابجایی در بین دو استان اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: شهرهای مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و محدودیت سفر از شهر قرمز به شهر قرمز و یا از شهر قرمز به نارنجی وجود دارد این اعمال محدودیت ها انجام می شود و تنها خودروهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد چه خودروهایی در مازندران آزاد است؟

تردد چه خودروهایی در مازندران آزاد است؟