مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-15فرهنگي

رویداد «صد اثر صد هنرمند» چگونه پیش رفته است؟


این روزها بیست ونهمین دوره رویداد تابستانی «صد اثر صد هنرمند» با ارائه 502 کار از 497 هنرمند در وب سایت گالری گلستان در جریان است.

- این روزها بیست ونهمین دوره رویداد تابستانی صد اثر صد هنرمند با ارائه 502 کار از 497 هنرمند در وب سایت گالری گلستان در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته نخست برپایی این دوره، هفتاد اثر به فروش رسیده که سهم هنرمندان جوان اکثریت است.

این در حالی است که از این هفتاد اثر به فروش رفته 68 کار متعلق به هنرمندان است و دو کار هم به مجموعه داران تعلق دارد.

به گفته لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و طراح این رویداد از 502 اثر این دوره تنها 10 کار متعلق به مجموعه داران است و مابقی آثار مستقیم از هنرمندان گرفته شده است.

ارزان ترین کار به فروش رسیده 200 هزار تومان است، اما گرانترین فروش تا این لحظه به اثری از زنده یاد مهدی ویشکایی تعلق دارد که 85 میلیون تومان است.

در هفته اول صد اثر بیست و نهم، هنرمندان مقیم شهرستان ها به اندازه تهرانی ها فروش داشتند که در این میان هنرمندان شیراز در حال حاضر در صدر و مشهدی ها در رتبه بعدی قرار دارند.

محمد احصایی با ارائه یک کار در این رویداد شرکت کرده و اثری از سری دسته گلهای الله او که یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده، عنوان گران ترین کار این دوره را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «صد اثر صد هنرمند» چگونه پیش رفته است؟

رویداد «صد اثر صد هنرمند» چگونه پیش رفته است؟