مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-15اقتصادي

آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان با کمک محسن چاوشی


با کمک محسن چاوشی هنرمند محبوب کشوری و همچنین خیرین و نیکوکاران استان لرستان 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد شدند.

- با کمک محسن موثر شود.

شاکرمی در ادامه افزود: نمونه این اقدام خیر کار ارزشمند هنرمند مردمی و محبوب کشورمان محسن چاوشی بود که با دعوت از طرفداران خود در فضای مجازی و اعلام شماره حساب ستاد دیه استان لرستان باعث شد 1240 نفر ظرف یک ساعت در این کار خیر شرکت کنند و مبالغ ریز و درشت خود را به حساب ستاد دیه استان لرستان و ریز نمایند که باعث شد 10 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان که کل بدهی آنها 2 و نیم میلیارد تومان بود از زندان های استان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان اظهار داشت: علاوه بر کمک این هنرمند محبوب، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان خیرین هم استانی و هیئت های مذهبی با کمک و واریز نذورات به حساب ستاد دیه استان سبب آزادی 9 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی بیش از یک میلیارد تومان شدند.

  وی در پایان ضمن اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای محرم امسال تاکنون 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان از زندان رهایی یافتند، گفت: در حال حاضر 248 نفر زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از 60 میلیارد تومان در زندان های استان هستند که 8 نفر از آنها خانم و مابقی مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان با کمک محسن چاوشی

آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان با کمک محسن چاوشی