مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-15اقتصادي

قطع برق، علت کمبود سیمان/ خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است


با عاملینی که سیمان را به مناطق همجوار منتقل می کنند به صورت نامحسوس و کنترل شده برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، ایرج موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه صنایع سیمان دشتستان به همراهی اصحاب رسانه به دنبال شکل گیری اتاق شیشه ای و شفافیت است که در همین راستا هر 3 ماه، فعالیت خود را به اطلاع عموم مردم خواهد رساند.

مدیرعامل سیمان دشتستان عنوان کرد: قطعی برق در چند هفته گذشته باعث شد چرخه تولید در مقطعی تعطیل و  تنش هایی در سراسر کشور اتفاق بیفتد.

وی افزود: در همین راستا به دلیل خاموشی کوره و کاهش تولید شرکت سیمان دشتستان روزانه بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان دچار زیان شده است.

موسوی گفت: سیمان به تازگی وارد بورس کالا شده تا بتواند به این وسیله دست واسطه ها و دلال ها را قطع کند؛ ارائه سیمان در بورس کالا باعث می شود نهادهای نظارتی بدانند که چه تعداد سیمان، با چه قیمتی و چگونه به فروش رسیده است همچنین به طور واضح قابل رصد باشد.

این مقام مسؤول بیان کرد: شرکت سیمان دشتستان در هفته 10 هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه می کند و در شرایط فعلی با توجه به نیاز استان و شهرستان دشتستان اولویت مجموعه صنایع سیمان تامین نیازهای داخل است و صادرات را به حداقل رسانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق، علت کمبود سیمان/ خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است

قطع برق، علت کمبود سیمان/ خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است