مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-15ورزشي

پایان روز دوم با برتری زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان


دومین روز از سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری دو تیم زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان پیگیری شد.

- ، دومین روز از سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان امروز یکشنبه 24 مردادماه با برگزاری دو دیدار در تالار هندبال تهران پیگیری شد.

زغال سنگ طبس و رعد پدافند آمل در چهارچوب رقابت های مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند که در پایان زغال سنگ طبس توانست با نتیجه 32 بر 24 به برتری برسد.

در این بازی شاگردان رضا جعفرنیا توانستند از موقعیت های خود بهتر استفاده کنند طوری که در نیمه اول با برتری 16 بر 10 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز علی رغم تلاش بازیکنان امین حسنوند، سرمربی رعد پدافند آمل، اما این نماینده طبس بود که با یک اختلاف 8 امتیازی و با نتیجه 32 بر 24 پیروز این مسابقه شد.

در ادامه، دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند و نیمه اول این دیدار اگرچه با برتری 14 بر 13 گچساران به پایان رسید اما در پایان 60 دقیقه این سپاهان اصفهان بود که توانست با نتیجه 32 بر 25 نفت و گاز را شکست دهد.

فردا دوشنبه 25 مردادماه هم دو بازی برگزار می شود که از ساعت 13 نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پاس ناجا قم دیدار می کند و از ساعت 16 مس کرمان و ذوب آهن اصفهان رودرروی یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روز دوم با برتری زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان

پایان روز دوم با برتری زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان