مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-15اجتماعي

انسداد 6 مدخل ورودی مازندران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: 6 مدخل ورودی استان مازندران از ساعت 12 امروز 24 مرداد ماه برای پلاک های غیربومی بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: ممنوعیت ترافیکی بین استانی از روز یک شنبه 24 مرداد ماه آغاز شده و به مدت 15 روز در سراسر کشور تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 6 مدخل ورودی استان مازندران از ساعت 12 امروز 24 مرداد ماه برای پلاک های غیربومی بسته است، افزود: توصیه ما به مردم این است ورود به استان مازندران نداشته باشند و مدخل های ورودی استان با نیوجرسی بسته شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اضافه کرد:  افرادی که مشکل، بیماری و ماموریت خاصی باشند حتما برای تردد باید دارای مجوز باشند و به رویت همکاران برسد.

این مسؤول با اعلام اینکه خروج از استان مازندران به سمت تهران، گیلان و گلستان با پلا ک های غیربومی ممنوع است، اظهار کرد:  درصورت ورود یک میلیون تومان اعمال قانون و هم برگشت داده می شود.

بیگلری در ارتباط ورود شهر به شهر استان، اظهار کرد: در کنار اعمال قانون ورود به شهرهای قرمز و نارنجی نیز بحث اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد روز بعد کماکان به قوت خود باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 6 مدخل ورودی مازندران

انسداد 6 مدخل ورودی مازندران