مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-15سياسي

«اوجی» برنامه هایش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت با حضور در این کمیسیون، برنامه هایش را در حوزه صنایع نفت و پتروشیمی به مجلس ارائه کرد.

- سید جواد حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع و  معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون با جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت برای بررسی برنامه های وی در صنایع پتروشیمی و سایر صنایع نفتی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی نفت در این نشست به سؤالات و نقطه نظرات اعضای کمیسیون در حوزه های مختلف پاسخ داد و برنامه های خود را نیز ارائه کرد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی اوجی گفت: توسعه گازرسانی به تمام روستاها، تکمیل زنجیره مصرف به ویژه در حوزه پتروشیمی، فروش نفت با تهاتر کالا به ویژه در شرایط تحریمی و توسعه تعاملات انرژی به ویژه با کشورهای همسایه، از مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی نفت بود.

حسینی کیا افزود: آقای اوجی همچنین تعیین تکلیف میادین مشترک با کشورهای همسایه، به کارگیری مدیران کارآمد در حوزه نفت و به روزرسانی صنایع قدیمی فعال در حوزه نفت را از دیگر برنامه های خود برای اداره وزرات نفت اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوجی» برنامه هایش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد

«اوجی» برنامه هایش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد