مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-15سياسي

«پویش عهد اربعینی» از عاشورا تا اربعین


نخستین «پویش عهد اربعینی» از عاشورای حسینی(ع) تا اربعین به مدت 40 روز با قرائت زیارت عاشورا و دعای عهد به ابتکار دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید انجام می شود.

- ایسنا/قم نخستین پویش عهد اربعینی از عاشورای حسینی(ع) تا اربعین به مدت 40 روز با قرائت زیارت عاشورا و دعای عهد به ابتکار دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید انجام می شود.

حجت الاسلام وحید علیان نژاد مدیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی روز یکشنبه در همین خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این پویش قرائت همگانی دعای عهد توسط مردم و زیارت های نیابتی خادمان حرم سیدالشهدا(ع) از طرف آحاد مختلف جامعه از عاشورا تا اربعین حسینی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر دعای جمعی در روایات اسلامی گفت: توصیه آیت الله مکارم شیرازی در این پویش این است که خانواده ها فرزندان خود را نیز در کار شرکت دهند و از طرف دیگر با خادمان حرم امام حسین(ع) هماهنگ شده تا بصورت نیابتی از طرف شرکت کنندگان در پویش زیارت انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین فرصت این است که از روز عاشورای حسینی که پمپاژ انسانیت و معرفت در قلب بشریت است، تا روز اربعین سیدالشهدا(ع) ما مردم را به پویش قرائت دعای عهد به نیت ظهور حضرت حجت(عج) دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پویش عهد اربعینی» از عاشورا تا اربعین

«پویش عهد اربعینی» از عاشورا تا اربعین