مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-15اقتصادي

صنعت پتروشیمی به پویش آبرسانی سیستان و بلوچستان می پیوندد


مشاور اجتماعی و رییس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت های پتروشیمی برای خرید لوله های مورد نیاز انتقال آب در استان سیستان و بلوچستان مشارکت می کنند.

- به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی امروز یکشنبه 24 مردادماه در حاشیه آیین تحویل هدایای صنعت پتروشیمی به مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز فصلی نو از همکاری با هلال احمر رقم خورد و امید است در بحث تأمین آب برای هموطنان در این استان نیز بتوانیم با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت ها، خرید و تأمین لوله های مورد نیاز برای ارسال آب را نهایی کنیم.

وی ادامه داد: ساخت این لوله ها از سوی صنایع پایین دستی پتروشیمی انجام می شود و شرکت های پتروشیمی در بحث تأمین مالی آن همکاری می کنند.

مشاور اجتماعی و رییس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در سال 99 حدود 750 میلیارد ریال از سوی شرکت های پتروشیمی در مسیر تحقق مسئولیت های اجتماعی و 260 میلیارد آن در بخش بهداشت و درمان هزینه شده است.

ربانی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی با عزمی جدی به دنبال تأمین نیازهای صنایع پایین دستی با هدف تأمین نیاز بخش بهداشت و درمان است، گفت: امروز بخش نخست کمک های صنعت برای ارسال به سیستان و بلوچستان تحویل هلال احمر شد و هفته آینده نیز بخش دوم تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت پتروشیمی به پویش آبرسانی سیستان و بلوچستان می پیوندد

صنعت پتروشیمی به پویش آبرسانی سیستان و بلوچستان می پیوندد