مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 16:352021-08-15سياسي

بلاتکلیفی 3 هزار نیروی شهرداری تبریز/ استخدام خواهر زن و عروس مدیر در شهرداری تبریز


عضو شورای شهر تبریز از بلاتکلیفی 3 هزار نیروی شهرداری تبریز خبر داد و گفت:چگونه است که فرزندان مردم عادی کار پیدا نمی کنند اما خواهر زن و عروس مدیر شهرداری در این مجموعه استخدام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موضوع تشکیل کارگروه انسانی در جهت رعایت عدالت و پیگیری و رفع تبعیض در خصوص امورات مرتبط با نیروی انسانی بررسی شد.

 اعتراض به تبعیض ها در قراردادهای کارکنان شهرداری رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعتراض به تبعیض ها در قراردادهای کارکنان شهرداری زیاد است و زندگی ها تحت تاثیر قرار می گیرند و وظیفه ما است تا این موضوعات را پیگیری کنیم.

رسول برگی افزود: پیشنهاد دادیم کارگروهی برای پیگیری موضوعات قراردادی ایجاد شود و تا آخر پیگیر این موضوع هستیم.

جلوگیری از مدیران مامور به خدمت به بدنه شهرداری وی با بیان اینکه جلسه قبل گفتم که مدیرانی که بازنشسته شده اند خسته نباشند و این میز ریاست را به جوان ها تحویل دهند، اضافه کرد: همانگونه که موضوع حمایت از تولید داخلی را مطرح می کنیم باید از ورود مدیران مامور به خدمت به بدنه شهرداری با وجود مدیران و افراد لایق در داخل بدنه شهرداری جلوگیری شود.

 اول باید ورود نیرو به شهرداری را ممنوع کنیم روح الله رشیدی عضو شورای شهر تبریز گفت: نباید یک نفر از همکاران را سیبل قراردهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 3 هزار نیروی شهرداری تبریز/ استخدام خواهر زن و عروس مدیر در شهرداری تبریز

بلاتکلیفی 3 هزار نیروی شهرداری تبریز/ استخدام خواهر زن و عروس مدیر در شهرداری تبریز