مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-15اقتصادي

سود سیمان با کوتاه شدن دست دلالان به تولید کنندگان می رسد


مدیرعامل سیمان کردستان با اشاره به سود دلالان از بازار سیمان در گذشته، عنوان کرد که با ورود سیمان به بورس کالا این سود به تولیدکنندگان سیمان می رسد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل سیمان کردستان با اشاره به سود دلالان از بازار سیمان در گذشته، عنوان کرد که با ورود سیمان به بورس کالا این سود به تولیدکنندگان سیمان می رسد.

رضا نیک پور مدیرعامل شرکت سیمان کردستان عصر یک شنبه (24 مردادماه) در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به قیمت سیمان در چند مدت اخیر، اظهار کرد: برخی دلیل افزایش قیمت سیمان را ورود به بورس کالا عنوان می کنند این در حالی است که سیمان اردیبهشت ماه سال جاری به بورس کالا رفت.

وی افزود: به دنبال قطعی برق در تیرماه، بهانه ای به دست دلالان و سودجویان افتاد تا افرادی که از رانت سیمان برخوردار هستند به دنبال سود بردن از این بازار بروند؛ رانت سیمان در کشور در دست افراد محدودی است و همان افراد در سال 99 حداقل 10 هزار میلیارد تومان سود بردند اما شرکت های سیمان اغلب زیان ده شدند.

مدیرعامل سکرد گفت: سیمان کردستان هم اکنون 65 میلیارد تومان زیان انباشته دارد این یعنی در سال های گذشته هزینه ها از درآمد پیشی گرفته است؛ بورس کالا محیط شفافی است و پشت پرده ای ندارد، قبل از ورود سیمان به بورس کالا هر پاکت سیمان 19 هزار تومان به دلال فروخته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سیمان با کوتاه شدن دست دلالان به تولید کنندگان می رسد

سود سیمان با کوتاه شدن دست دلالان به تولید کنندگان می رسد