مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 19:352021-08-15سياسي

جهاد دانشگاهی برای پر کردن خلأهای کهگیلویه و بویراحمد گام های خوبی برداشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد دانشگاهی برای پر کردن خلأهای های تحقیقاتی در بعضی از حوزه هاب استان گام های خوبی برداشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد دانشگاهی برای پر کردن خلأهای های تحقیقاتی در بعضی از حوزه هاب استان گام های خوبی برداشت.

سید حشمت الله صمیمی دوست در بازدید از مرکز ژنتیک و مرکز آنالیز، فرآوری و بسته بندی عسل و محصولات فرعی زنبور عسل جهاددانشگاهی این استان افزود: با نگاه ویژه ای که استاندار محترم استان به این دو مرکز دارند پیگیری خواهیم کرد که از محل هایی که امکان دارد به این نهاد کمک شود.

وی اظهار کرد: یکی از پتانسیل ها و ظرفیت های مهم استان تولید بالای عسل است، اما فقدان یک مرکز تحقیقاتی و بسته بندی عسل بر اساس معیارهای استاندارد همواره جزو دغدغه های مسئولین استانی بوده که خوشبختانه با راه اندازی این مرکز در جهاد دانشگاهی استان بخشی از آرزوهای دیرینه ما در حال برآورد شدن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با بسته بندی عسل به صورت انبوه بر اساس میزان عسل تولیدی استان، هم استان جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا می کند و هم امکان صادرات محصولات فراهم خواهد شد، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی برای پر کردن خلأهای کهگیلویه و بویراحمد گام های خوبی برداشت

جهاد دانشگاهی برای پر کردن خلأهای کهگیلویه و بویراحمد گام های خوبی برداشت