مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 22:302021-08-15اجتماعي

اقدامات انجام شده برای حفاظت از خجالتی ترین پرنده ایران


مدیر پروژه مشارکتی حفاظت از میش مرغ تخصیص شماره اورژانس و تلاش برای تبدیل این گونه در معرض خطر انقراض به یک نماد محلی را از جمله اقدامات انجام شده برای حفاظت از میش مرغ ذکر کرد.

- از اعلام شماره اورژانس میش مرغ تا تبدیل این گونه به نماد محلی اقدامات انجام شده برای حفاظت از خجالتی ترین پرنده ایران مدیر پروژه مشارکتی حفاظت از میش مرغ تخصیص شماره اورژانس و تلاش برای تبدیل این گونه در معرض خطر انقراض به یک نماد محلی را از جمله اقدامات انجام شده برای حفاظت از میش مرغ ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا خجالتی ترین پرنده کشورمان محسوب می شود، حتی از یوزپلنگ آسیایی هم کمتر است.

بر اساس آخرین سرشماری انجام شده - که مربوط به اسفند سال 99 است - 19 بال میش مرغ در کشور رصد شده است و جمعیت این پرنده در کشور کمتر از 40 بال تخمین زده می شود و در خطر انقراض ترین گونه جانوری ایران محسوب می شود.

با توجه به این شرایط در سال های اخیر اقداماتی برای حفاظت از این گونه انجام شده است که مدیر پروژه مشارکتی حفاظت از میش مرغ به تشریح آن پرداخته است.

مهدی نبی یان در گفت و گو با ایسنا با تشریح کارهای انجام شده در قالب اقدام ملی میش مرغ گفت: از جمله اقدامات انجام شده خرید 23 هکتار زمین در محدوده زیستگاه این پرنده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست است که می تواند کمک شایانی به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات انجام شده برای حفاظت از خجالتی ترین پرنده ایران

اقدامات انجام شده برای حفاظت از خجالتی ترین پرنده ایران