مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-15سياسي

محرومیت زدایی منطقه الند خوی با آسفالت راه هایی روستایی


دهستان الند و 17 روستای حومه با جمعیتی بالغ از 9 هزار نفر در نقطه صفر مرزی در بخش صفاییه شهرستان خوی قرار گرفته است که درطول 43 سال بعد از انقلاب از داشتن راه آسفالت محروم بودند که در حال حاضر عملیات آسفالت راه های روستای این منطقه به طول 26 کیلومتر آغاز شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی دهستان الند و 17 روستای حومه با جمعیتی بالغ از 9 هزار نفر در نقطه صفر مرزی در بخش صفاییه شهرستان خوی قرار گرفته است که درطول 43 سال بعد از انقلاب از داشتن راه آسفالت محروم بودند که در حال حاضر عملیات آسفالت راه های روستای این منطقه به طول 26 کیلومتر آغاز شده است.

عادل نجف زاده نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در طول 43 بعد از انقلاب قول های متعددی مبنی بر بهسازی و آسفالت راه های منطقه الند توسط مسئولین قبلی داده شده بود که متاسفانه هیچکدام عمل نکرده بودند، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده با اعتبار 180 میلیارد ریال آسفالت و بهسازی راه های روستایی الند و 17 روستای تابعه در حال انجام است.

وی افرود: پل مهم قزل آغل در این منطقه نیز که برای تردد خودروها و عبور و مردم از اهمیت زیادی برخوردار است در حال احداث است که بزودی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی منطقه الند خوی با آسفالت راه هایی روستایی

محرومیت زدایی منطقه الند خوی با آسفالت راه هایی روستایی