مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-15ورزشي

بی اطلاعی گزینه سرمربیگری کشتی آزاد از تصمیم فدراسیون


یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد همچنان از تصمیم فدراسیون اظهار بی اطلاعی کرد و این موضوع را نیازمند بررسی برنامه های طرفین خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران با توجه به نتایج کسب شده در بازی های المپیک توکیو، در معرض تغییر قرار دارد و حتی رییس فدراسیون کشتی نیز در تازه ترین اظهاراتش به این موضوع اشاره کرده است.

به هر حال پرونده بازی های المپیک 2020 توکیو در حالی برای کاروان کشتی ایران بسته شد که به اعتقاد مسئولان و اهالی کشتی، تیم ملی کشتی آزاد نتوانست انتظارات را برآورده کند و غلامرضا محمدی بیش از هر زمان دیگر در آستانه تغییر قرار گرفت.

فدراسیون کشتی نیز با توجه به زمان برگزاری رقابتهای جهانی 2021 نروژ فرصتی برای تعارف بیشتر با کسی را ندارد و تصمیم گرفته هر چه سریع تر سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد را از بین چند گزینه مورد نظر انتخاب کند.

به طوری که علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز چندی پیش در مورد شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: سرمربیگری تیم ملی یک سری شاخصه ها دارد و اگر قرار باشد انتخابی صورت گیرد، باید مواردی همچون ایجاد نظم و انضباط اردویی، مدیریت بحران و تصمیم گیری در شرایط سخت و … را در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اطلاعی گزینه سرمربیگری کشتی آزاد از تصمیم فدراسیون

بی اطلاعی گزینه سرمربیگری کشتی آزاد از تصمیم فدراسیون