مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-16پزشكي

بستری 500 بیمار جدید کرونایی/ فاجعه مسافرت به گیلان


معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن 500 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: علیرغم تذکرات و هشدارهای کادر بهداشت و درمان، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن 500 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: علیرغم تذکرات و هشدارهای کادر بهداشت و درمان، متاسفانه توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم کماکان پایین است.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 500 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 2029 بیمار بستری داریم و 390 بیمار بدحال هستند.

وی افزود: علیرغم تذکرات و هشدارهای کادر بهداشت و درمان، متاسفانه توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم کماکان پایین است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به هجوم مسافران به استان علیرغم اعمال ممنوعیت تردد، عنوان کرد: مردم یک روز قبل از شروع تعطیلات و بسته شدن راه ها به سمت گیلان هجوم آوردند که می تواند ما را با فاجعه مواجه کند.

دهنادی مقدم، با بیان اینکه در تمام استان ها ظرفیت های درمانی محدود است، اضافه کرد: نباید فراموش کرد که تخت های بیمارستانی سقف معینی دارد و تنها راه توقف تولید بیمار، قطع زنجیره انتقال و افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 500 بیمار جدید کرونایی/ فاجعه مسافرت به گیلان

بستری 500 بیمار جدید کرونایی/ فاجعه مسافرت به گیلان