مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-16اقتصادي

بررسی کاربردهای فناوری نانو در صنعت


با برگزاری وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه شهرک های صنعتی استان زنجان، در خصوص آشنایی با سیاست های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران و تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو بحث و تبادل نطر شد.

- با برگزاری وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه شهرک های صنعتی استان زنجان، در خصوص آشنایی با سیاست های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران و تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو بحث و تبادل نطر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در آغاز هفته صنایع کوچک، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان به صورت وبینار آنلاین و با حضور 120 نفر از مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت ها، سازمان ها و صنایع و جمعی از پژوهشگران برگزار شد.

در این وبینار، کاربردهای عملی و صنعتی فناوری نانو و دستاوردهای شرکت های فناور کشور در حوزه های تخصصی به ویژه کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی، آب، پساب و محیط زیست، پلیمر، کامپوزیت، رنگ، رزین و پوشش دهی سطح معرفی و فرصتی برای تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت ها و شناسایی نیازها و تقاضاهای فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربردهای فناوری نانو در صنعت

بررسی کاربردهای فناوری نانو در صنعت