مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-16سياسي

راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در خراسان جنوبی


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» 72 آشپزخانه به یاد 72 تن از شهدای کربلا در استان راه اندازی شده است.

- احمد رفیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهارداشت: رزمایش ملی ایران همدل شامل 2 طرح اطعام و احسان حسینی با تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر روی خدمت رسانی بیشتر به محرومان با توجه به شرایط کنونی جامعه اجرا می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این رزمایش، افزود: زمان برگزاری این رزمایش از ابتدای ماه محرم از  نوزدهم مردادماه تا پانزدهم مهرماه سال جاری مصادف با پایان ماه صفر است.

اطعام نیازمندان در شب های تاسوعا و عاشورا معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از راه اندازی و افتتاح  72 آشپزخانه به یاد 72 تن از شهدای کربلا در راستای برگزاری این رزمایش خبر داد و گفت: از محل برگزاری این طرح ها در شب تاسوعا به نام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و در شب عاشور به نام سیدالشهدا اطعام نیازمندان انجام می گیرد.

رفیعی با بیان اینکه طبخ و توزیع 500 هزار پرس غذای گرم و توزیع 24 هزار سبد غذایی از محل اجرای این 2 طرح پیش بینی شده، یادآور شد: همچنین با اجرای این رزمایش پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در خراسان جنوبی

راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در خراسان جنوبی