مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-16سياسي

بیان خاطرات و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا ارزشی فرهنگی و از والاترین معروفات در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدهه امر به معروف و نهی از منکر است و حرکت امام حسین (ع) نیز در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین جدش رسول الله (ص) صورت گرفت و ایشان برای دفاع از اسلام جان و مال خود را فدا کردند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس نیز با الگو گرفتن از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: بیان خاطرات شهدا و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است چرا که ما شهدای بسیاری را در مقابل ضد انقلاب و دشمن بعثی فدا کردیم.

سردار حسینی افزود: ما در ایران اسلامی 17 هزار شهید ترور داریم و این شهید عزیز سنندجی نیز در ماه مبارک رمضان جلوی منزل خویش به شهادت رسیده است.

وی اظهار داشت: ضد انقلاب چندین بار تلاش کرد که این شهید بزرگوار را حذف فیزیکی کند اما نتوانستند و در نهایت در سال 69 و در ماه مبارک رمضان وی را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: شهید حاج مسعود غمیان با جان و مال خویش مجاهدت کرد و اکنون دارای جایگاه والایی در بین مردم سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان خاطرات و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است

بیان خاطرات و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است