مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-16سياسي

شورای ششم چند مرده حلاج است؟ / مطالبه شهروندان، شفاف سازی واقعی


شهرداری تبریز تاکنون در شعار دادن برای ایجاد شفافیت موفق بوده است و در پس این شعار هنوز خبری از ایجاد اتاق شیشه ای به درد بخور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اتاق شیشه ای مفهومی است که مدیریت شهری در راستای تحقق  آن تبلیغات فراوانی کرده است.

البته ایجاد اتاق شیشه ای و شفاف بخودی خود کار پسندیده ای است و اینکه تمام تصمیمات موفق بوده است و در پس این شعار هنوز خبری از ایجاد اتاق شیشه ای به درد بخور نیست.

البته برخی شفاف سازی های پیش پا افتاده همچون سامانه ماشین الات مکانیزه شهری این شعار نتیجه داده است و موفق عمل کرده است ولی در شفاف سازی پروژه ها معطل و نیمه تمام و نیز مسائل مهمی چون  نیروی انسانی و برخی دیگر در حد حرف و شعار متوقف است.

عدم تبلیغات و اطلاع رسانی در موضوع شفاف سازی این امکان به موقوع پیوسته پنهان را هم  حنثی و بی اثر کرده است.

آنچنان  که در کارنامه مدیریت شهری چیزی به عنوان شفافیت هم اگر وجود داشته باشد بیشتر شهروندان از آن بی خبرند! شهردام دبیری عضو شورای پنجم و شش در گفتگویی عملکرد مهم شورای پنجم تحقق شفاف سازی می داند و بدون این که به ثمرات منتج از طرح اشاره ای کند با کلی گویی های متداول طرح های غیر شفاف می گوید: وجود فساد در مدیریت شهری، کیفیت حکمرانی محلی و خدمات را کاهش می دهد و اعتماد عمومی به شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم چند مرده حلاج است؟ / مطالبه شهروندان، شفاف سازی واقعی

شورای ششم چند مرده حلاج است؟ / مطالبه شهروندان، شفاف سازی واقعی