مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-16اجتماعي

تکمیل طرح های راهسازی کاشان مشکل ترافیک را حل می کند


رییس اداره راه وشهرسازی کاشان گفت: تکمیل دو طرح کمربندی کاشان و کنارگذر کاشان به آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین با هدف کاهش خسارت های جانی و مالی شهروندان مناطق شمال اصفهان یک ضرورت است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه وشهرسازی کاشان گفت: تکمیل دو طرح کمربندی کاشان و کنارگذر کاشان به آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین با هدف کاهش خسارت های جانی و مالی شهروندان مناطق شمال اصفهان یک ضرورت است.

مجتبی آراسته در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقش راه ها در اقتصاد و توسعه کشور از جنبه های مختلف اهمیت دارد و جاده های کمربندی از جمله الزامات توسعه و ایمنی و لزوم گسترش و آرامش شهرها است که بار ترافیکی یک شهر را در جهت ایمنی تقسیم می کند.

وی تصریح کرد: توسعه جاده ای، کمربندی آلودگی هوا و آلودگی صوتی را از مرکز شهر به حاشیه ها انتقال می دهند و در عین حال می توانند اقتصاد یک شهر را نیز هدف قرار داده و زیربنای رشد آن را به دنبال داشته باشد.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، افزود: امروزه بخش عمده سرمایه هر کشور به طرح های عمرانی و زیربنایی آن اختصاص دارد، زیرا یکی از عامل های رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه موفقیت در اجرای پروژه های عمرانی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های راهسازی کاشان مشکل ترافیک را حل می کند

تکمیل طرح های راهسازی کاشان مشکل ترافیک را حل می کند