مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-16سياسي

انتقاد از عملکرد صداوسیما خراسان شمالی در پوشش مراسم محرم


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نسبت به عملکرد صداوسیما استان در حوزه پوشش مراسم محرم انتقاد کرد و گفت: صداوسیما مراسم را با 24 ساعت تاخیر پخش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید رفیعی صبح دو شنبه در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم مذهبی با توجه به شرایط خاص کشور محدودیت هایی دارد و باید هیئت های مذهبی همچنان پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: هر شب بیش از 10 گروه بازرسی در شهرستان ها و 4 گروه در بجنورد فعال هستند تا اجرای پروتکل های بهداشتی را رصد کنند و تاکنون شرایط مطلوب بوده است.

وی افزود: برخی هیئت ها به دلیل نداشتن فضای باز مراسم خود را تعطیل کردند که نشان می دهد هیئت های مذهبی پروتکل ها را به شدت رعایت می کنند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به فضاسازی شهری، گفت: نسبت به سال های گذشته فضاسازی بهتری صورت گرفت اما باز هم توقعات را به صورت کامل برآورده نکرد و باید بیش از پیش فعال باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با انتقاد از عملکرد صدا و سیما استان در خصوص پوشش مراسم محرم ، گفت: صداوسیما برنامه ها را به صورت زنده پخش نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد صداوسیما خراسان شمالی در پوشش مراسم محرم

انتقاد از عملکرد صداوسیما خراسان شمالی در پوشش مراسم محرم