مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-16سياسي

معرفی برگزیدگان «کتاب و زندگی»/ وقتی خانم لاییک، یک کتاب را می خورد!


هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت نخستین جلد از مجموعه کتاب «من دیگر ما» نوشته حجت الاسلام محسن عباسی ولدی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هشتمین دوره مسابقات کتابخوانی کتاب و زندگی با همکاری مرکز رسانه ای خانواده و بانوان هستند و مباحث آن آموزشی و تربیتی است.

  وی در ادامه در بیان دلایل انتخاب این اثر گفت: با توجه به محتوای این اثر که درباره تربیت فرزند است، این کتاب را انتخاب کردیم تا بر این موضوع تمرکز بیشتری کنیم تا خانواده ها و به ویژه بانوان با اقتضائات این مسئله آشنا شوند.

 زینلی درباره استقبال مخاطبان از این کتاب گفت: این کتاب قبل از پویش نیز بسیار پرفروش بود و چند هزار نسخه از آن به فروش رفته است.

یکی از دلایلی که این کتاب را انتخاب کردیم، جامعیت این کتاب در حوزه روانشناسی و تربیت خانواده و برخورد با فرزندان بوده است.

تاکنون نیز بازخورد های است.

ما معتقد هستیم کسی که قرار است خانواده ای را تشکیل دهد، بعد از اینکه بحث انتخاب مطرح می شود، باید حتماً اول بداند چه انتخابی داشته باشد و بداند بعد از انتخاب، باید چه رفتاری در زندگی انجام دهد که این رفتار بر روی نسل او مؤثر است.

بر اساس اعلام دبیرخانه پویش کتابخوانی کتاب و زندگی ، امیرحسین مومنیان و زهرا خدایی برنده جایزه 10 میلیون ریالی و میلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان «کتاب و زندگی»/ وقتی خانم لاییک، یک کتاب را می خورد!

معرفی برگزیدگان «کتاب و زندگی»/ وقتی خانم لاییک، یک کتاب را می خورد!