مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-16پزشكي

کرونا تمام بیمارستان های قم را درگیر کرده است


تمامی بیمارستان های کرونایی استان به حالت کاملا پُر درآمده و بخشی از بیمارستان شهدا نیز به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

- ایسنا/قم دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: تمامی بیمارستان های کرونایی استان به حالت کاملا پُر درآمده و بخشی از بیمارستان شهدا نیز به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

با توجه به شدت گرفتن بستری های بیماران کرونایی در این استان، جلسه اضطراری فرماندهی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم، برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور محمد رضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی و محمود پرهام معاون درمان دانشگاه و رییسان بیمارستان های استان تشکیل شد، موضوع اکسیژن رسانی به بیمارستان ها و فراهم کردن تخت خالی برای بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش اعلام شد، تمامی بیمارستان های کرونایی قم به حالت کاملا پُر درآمده و بخشی از بیمارستان شهدا نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

درگزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: با توجه به کمبود اکسیژن در مراکز درمانی و پُر بودن تخت های بیمارستان و بخش های اورژانس، از همشهریان تقاضا می شود، مسائل بهداشتی را رعایت کرده تا درگیر کرونا نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تمام بیمارستان های قم را درگیر کرده است

کرونا تمام بیمارستان های قم را درگیر کرده است