مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-16پزشكي

تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد/ لزوم راه اندازی موکب سلامت


فرماندار اسدآباد با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد گفت: تعداد بیماران بستری و ترخیصی بخش کرونایی شهرستان با هم برابر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسدآباد، سعید کتابی ظهر امروز در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونای شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعداد بیماران بستری و ترخیصی بخش کرونایی شهرستان با هم برابر نیست و زنگ خطر به صدا در آمده است اظهار کرد: با حجم بالای مراجعات و سیر صعودی بیماری ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد امروز پر خواهد شد.

وی گفت: پرسنل و مدافعان سلامت دانشکده علوم پزشکی و  بیمارستان قائم (عج) شهرستان به عنوان تک بیمارستان اسدآباد با تمام توان در حال فعالیت هستند و در این شرایط همکاری مردم در رعایت پروتکل ها از نقش موثری در کمک به مدافعان سلامت خواهد داشت.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه دیگر بیمارستان اسدآباد در بخش کرونایی برای بستری جا ندارد گفت: در صورت رعایت موارد محدودیت ها توسط مردم در یک هفته جاری بدون شک وضعیت شرایط و دستگاه های نظارتی بیان کرد: از امروز 24 مرداد ماه از ساعت 12 ظهر ترددها کنترل شده و دارای محدودیت بوده و هیچ مجوز ترددی صادر نمی شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه به هیچ عنوان  پلاک های غیر بومی و پلاک های غیر از پلاک استان حق تردد در شهر را ندارند افزود: شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد/ لزوم راه اندازی موکب سلامت

تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد/ لزوم راه اندازی موکب سلامت