مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-16ورزشي

جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران در انزلی برگزار می شود


دو ناو کشور قزاقستان در حالی در بندرانزلی پهلو گرفتند که رقابت های جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران و در ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح دوشنبه دو ناو مانگیستاو و ساری آرکا وارد آب های داخلی ایران شده و پس از پهلو گیری در بندرگاه انزلی مورد استقبال ناوگان شمال نیروی دریایی قرار گرفتند.

این دو ناو در حالی وارد آب های جمهوری اسلامی ایران شدند که قرار است ششمین دوره از رقابت های جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران و با حضور 400 ورزشکار از کشورهای روسیه، آذربایجان و قزاقستان در بندر انزلی برگزار شود.

شناورهای قزاقستان نخستین شناورهایی هستند که خود را به محل مسابقات رساندند و 6 ناو دیگر از کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان در راه ایران هستند.

برگزار کنندگان این رقابت ها این مسابقات را فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های رزمی شناورهای کشورمان به کشورهای حاشیه دریای خزر دانستند.

گفتنی است؛ سلامت شرکت کنندگان این مسابقات با انجام تست را دریافت کرده و شرکت کنندگان کشورهای مختلف در شناورهای خود مستقر خواهند بود و ترددی در سطح شهر نخواهند داشت.

این مسابقات بین المللی که اوایل شهریور امسال آغاز می شود شامل بخش های شناوری، مراحل تیر اندازی سطحی، هوایی، مهار بویه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران در انزلی برگزار می شود

جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران در انزلی برگزار می شود