مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-16فرهنگي

مجیدمظفری: بسیاری از همکارانم کرونا گرفته اند


شرایط برای بازی و فیلمبرداری پروژه ها بسیار نامناسب و خطرناک است و به نظرم باید پروژه ها تعطیل شوند، چون همانطور که همه می دانیم بسیاری از بازیگران و عوامل مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه یکی یکی آن ها را از دست می دهیم.

- میزان نوشت: مجید مظفری بازیگر مجموعه تلویزیونی شرق بهشت گفت: شرایط برای بازی و فیلمبرداری پروژه ها بسیار نامناسب و خطرناک است و به نظرم باید پروژه ها تعطیل شوند، چون همانطور که همه می دانیم بسیاری از بازیگران و عوامل مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه یکی یکی آن ها را از دست می دهیم.

مجید مظفری درباره فعالیت این روزهای خود گفت: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی شرق بهشت به کارگردانی محمدحسین غضنفری که از سال گذشته آغاز و به دلیل اپیدمی کرونا چندین بار تعطیل شده بود ادامه دارد و قرار است هفته آینده جلوی دوربین این مجموعه بروم.

کارگردان فیلم سینمایی قلب های ناآرام درباره خطرات بازی در شرایط کرونایی بیان کرد: شرایط برای بازی و فیلمبرداری پروژه ها بسیار نامناسب و خطرناک است و به نظرم باید پروژه ها تعطیل شوند، چون همانطور که همه می دانیم بسیاری از بازیگران و عوامل مبتلا به کرونا شدند و متاسفانه یکی یکی آن ها را از دست می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدمظفری: بسیاری از همکارانم کرونا گرفته اند

مجیدمظفری: بسیاری از همکارانم کرونا گرفته اند