مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-16اقتصادي

کاهش چشمگیر تعهدات سایپا در طرح های فروش


گروه خودروسازی سایپا در راستای عمل به تعهدات خود توانست سال گذشته میزان تحویل خودروهای پیش فروش و فروش فوری را 43 درصد و در سال جاری نیز 24 درصد کاهش دهد.

- به نقل از سایپا، با شروع تحریم صنعت خودرو در سال 97، شرکت های خودروسازی با چالش های جدی در تولید خودرو مواجه شدند و این امر سبب شد بخشی از تعهدات که از سال های قبل مانده بود، معوق شود.

اما از سال 98 مجموعه سایپا تمام توان و تمرکز خود را گذاشت تا از بحران ها عبور کند و با سرعت بیشتری نسبت به ایفای تعهدات جدید و گذشته اقدام کند.

بر اساس آخرین آمارها تا تیرماه سال جاری، تعهدات معوق خودروهای داخلی سایپا بیش از 85 درصد کاهش یافته، این در شرایطی است که سال گذشته این مجموعه در بخش تعهدات معوق کاهش 67 درصدی را ثبت کرده است.

در این میان تعهدات باقی مانده خودروهای داخلی (منهای خودروهای مونتاژی تولید مشترک)، تولید شده و پس از تکمیل کاری به مشتریان تحویل می شود.

لذا می توان عنوان کرد که به زودی تعهدات معوق خودروهای داخلی سایپا به صفر می رسد.

گروه خودروسازی سایپا در بخش تعهدات عادی (پیش فروش و فروش فوری) به مشتریان نیز توانست کارنامه بسیار خوبی داشته باشد و روند تحویل خودروها را سرعت ببخشد، به گونه ای که در چند ماه اول سال جاری میزان کل تعهدات 24 درصد کاهش یافته و سال گذشته نیز در این بخش کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر تعهدات سایپا در طرح های فروش

کاهش چشمگیر تعهدات سایپا در طرح های فروش