مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-16سياسي

ورود 20 میلیون واکسن کرونا در شهریور/ واردات واکسن ویژه «افراد زیر 20 سال »


رییس جمعیت هلال احمر از افزایش دوبرابری واردات واکسن توسط این جمعیت از اواخر این هفته خبر داد و گفت: در شهریور ماه 20 میلیون واکسن وارد خواهیم کرد؛ - به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر در شبکه خبر با اشاره به برنامه های این جمعیت برای مقابله با کرونا در کشور، اظهار داشت: با تأکید رهبر معظم انقلاب برای مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر نیز مبنای خود را تقویت اقدامات گذشته قرار داد و قرارگاه ستادی و استانی تشکیل شده است؛ به طوری که این اقدامات در قالب 19 بند به استان ها ابلاغ شده است.

  وی با بیان اینکه اصلی ترین امانی در اختیار افراد مراجعه کننده به این جمعیت قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه با توجه به شرایط کنونی سه داروخانه هلال احمر در تعطیلات به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

  همتی از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای افراد بی بضاعت در مسیر تأمین دارو در این جمعیت خبر داد و گفت: بحث افزایش واردات واکسن مورد توجه قرار گرفته؛ به طوری که 2.

2 تا 2.

4 میلیون دز واکسن وارد می شد که از پنج شنبه هفته جاری این تعداد دو برابر خواهد شد؛ ضمن اینکه واکسن های وارداتی توسط هلال احمر به 16 میلیون دز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 20 میلیون واکسن کرونا در شهریور/ واردات واکسن ویژه «افراد زیر 20 سال »

ورود 20 میلیون واکسن کرونا در شهریور/ واردات واکسن ویژه «افراد زیر 20 سال »