مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-16حوادث

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی


مدیرکل انتقال خون استان مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان و واحد های سیار در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: مراکز انتقال خون آماده میزبانی از عزاداران حسینی است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون استان مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان و واحد های سیار در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: مراکز انتقال خون آماده میزبانی از عزاداران حسینی است.

ذوالفقار تقوی گفت: مراکز اهدای خون در شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل، آمل، تنکابن، چالوس، نور ، رامسر و بهشهر در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون در استان هستند .

وی افزود: ساعت فعالیت پایگاه های انتقال خون در روز تاسوعا و عاشورا از ساعت 8 صبح تا 12 خواهد بود .

مدیرکل انتقال خون استان مازندران اضافه کرد: واحد سیار انتقال خون استان شب تاسوعا در روستای الم شیر از ساعت 19 تا 21 ، روز تاسوعا در محل راهبند مسجد امام حسن عسگری از ساعت 10 تا 13 و روز عاشورا نیز در روستای اسرم از ساعت 9 تا 11و 30 دقیقه مستقر و آماده دریافت خون های اهدایی داوطلبان خواهد بود .

تقوی با تاکید بر اینکه هم اکنون ذخایر خون در استان در تمامی گروه های خونی با کاهش شدیدی روبه رو است، افزود: از مردم ایثارگر مازندران می خواهم همانند گذشته انتقال خون استان را یاری کنند و با شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی