مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-16ورزشي

قول استاندار فراموش شد


دارنده تنها نشان طلای جهانی جودو بانوان کشورمان می گوید: قول استاندار در مراسم تجلیل فراموش شده و کار خاصی انجام نداده اند.

- ایسنا/لرستان دارنده تنها نشان طلای جهانی جودو بانوان کشورمان می گوید: قول استاندار در مراسم تجلیل فراموش شده و کار خاصی انجام نداده اند.

سحر چغلوند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دو سال پیش و پس از کسب نخستین مدال طلای بانوان ایرانی در میادین جهانی، استاندار لرستان در مراسم تجلیل در خصوص استخدام ورزشکاران مدال آور رقابت های جهانی کارگران قول داد اما تاکنون خبری نشده است.

وی ادامه داد: از طرف استانداری قرار بود کارهای استخدامی را پیگیری کنند و قرار بود استخدام شویم ولی متأسفانه هیچ کاری نکردند.

چغلوند اضافه کرد: حتی نامه ای هم برای استخدامی به استانداری تحویل دادم اما اتفاق خاصی نیفتاد و ظاهراً این قول فراموش شده است.

این ورزشکار لرستانی با بیان اینکه استانداری حتی به مدال آوران رقابت های جهانی 2019 کارگران پاداش هم ندادند، افزود: مدیرکل اداره کار لرستان و رییس هیئت ورزش های کارگران خیلی پیگیری کردند و زحمت کشیدند اما گلایه ما از استانداری است که کار خاصی نکردند.

وی یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جایزه 10-15 میلیون تومانی دادند و 20 میلیون هم وام 4 درصد به همه بچه ها تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول استاندار فراموش شد

قول استاندار فراموش شد