مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-16سياسي

پویش (هر جلسه قرآنی یک هیات مذهبی) در ایلام اجرایی می شود


رییس اداره برنامه ریزی امور قرآنی گفت: تشکل های قرآنی استان ایلام در ماه محرم ضمن شرکت در عزاداری در پویش هر تشکل قرآنی یک هیات مذهبی برنامه های مختلفی اجرا می کنند.

- حجت الاسلام حشمت الله رستمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همه مردم در ماه محرم به هر شکل ممکن ارادت خود را به سید و سالار شهیدان و شهدای کربلا ابراز می کنند.

وی افزود: تشکل های قرآنی استان ایلام نیز با برنامه ریزی های قبلی مشارکت اساتید، مربیان و قرآن آموزان در ماه محرم ضمن شرکت در برنامه های عزاداری، در پویش هر تشکل قرآنی یک هیئت مذهبی برنامه های مختلفی را در ماه محرم اجرا می کنند.

رییس اداره برنامه ریزی امور قرآنی گفت: سیاه پوش کردن و فضاآرایی مناسب، برپایی روضه و مراسم در فضای باز، برگزاری مسابقات فرهنگ عاشورا و کتاب خوانی، برنامه های کودک و نوجوان از جمله برنامه های تشکل های قرآنی در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: تشکل های قرآنی سعی دارند تا در کنار آموزش های عمومی و تخصصی قرآنی، با برنامه های متنوع فرهنگی در مناسبت ها زمینه رشد و تربیت همه جانبه قرآن آموزان را فراهم کنند.

  حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: این فعالیت ها در 140 موسسه و خانه قرآن و عترت در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش (هر جلسه قرآنی یک هیات مذهبی) در ایلام اجرایی می شود

پویش (هر جلسه قرآنی یک هیات مذهبی) در ایلام اجرایی می شود