مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-16اقتصادي

تدوین طرح جامع ساماندهی چهار عارضه حوزه آب و فاضلاب خوزستان


با همکاری وزارت نفت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص چهار عارضه سیستم های فاضلاب، آب شهری و روستایی، روان آب ها و سیل، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: با همکاری وزارت نفت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص چهار عارضه سیستم های فاضلاب، آب شهری و روستایی، روان آب ها و سیل، طرح جامعی تدوین شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی در آیین کلنگ زنی پروژه دفع آب های سطحی کوی علوی اهواز که امروز (25 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به اهمیت خوزستان در بخش اقتصادی اظهار کرد: خوزستان امکانات زیادی دارد و قسمت مهم صادرات در این استان انجام و بخش زیادی از تولیدات محصول کشاورزی توسط خوزستان تامین می شود اما این استان در فقر و مشکلات عدیده ای به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مشکلات ساخته بشر از جمله مساله روان آب ها، فاضلاب، سیل و آب شرب نیز در خوزستان وجود دارد.

در این راستا، نظام هزینه زیادی کرد اما نتیجه زیادی حاصل نشد که باید دلیل این مساله بررسی شود.

کارگروه هایی در این زمینه تشکیل شدند و مجلس شورای اسلامی نیز تحقیق و تفحص را تصویب کرد که امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود تا مشخص شود چرا با وجود اینکه اعتباراتی که سال های سال سرازیر شد، مساله فاضلاب و روان آب ها و موارد دیگر حل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع ساماندهی چهار عارضه حوزه آب و فاضلاب خوزستان

تدوین طرح جامع ساماندهی چهار عارضه حوزه آب و فاضلاب خوزستان