مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-16ورزشي

امیلی در لیگ فوتسال ایران قدرتمندانه حاضر می شود


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتسال املی اردبیل با راهیابی به لیگ دسته اول فوتسال کشور درخششی بی نظیر خواهد داشت.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتسال املی اردبیل با راهیابی به لیگ دسته اول فوتسال کشور درخششی بی نظیر خواهد داشت.

صمد نوتاش روز یکشنبه 24 مرداد ماه با حضور در تمرینات تیم فوتسال املی اردبیل برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته اول فوتسال کشور اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که تنها نماینده استان اردبیل در لیگ دسته دو فوتسال کشور با شکست حریفان به لیگ دسته اول صعود کرد تا استان اردبیل نماینده ای شایسته و سزاوار در لیگ دسته اول فوتسال کشور داشته باشد.

وی شایستگی های استان اردبیل را بیش از این توصیف کرد و گفت: امیدواریم سال آینده جشن قهرمانی این تیم را در لیگ دسته اول بگیریم تا در نهایت این تیم به نمایندگی از فوتبال و فوتسال استان در لیگ برتر کشور حاضر شود.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل با قدردانی از تلاش مدیریت باشگاه و کادر فنی به ویژه سرمربی این تیم حسین رحیمی در تلاش شبانه روزی برای حضور قدرتمندانه این تیم در فوتسال کشور تصریح کرد: با تمریناتی که این تیم با حمایت اسپانسرها در مناطق مختلف انجام خواهد داد، با قدرت در لیگ دسته اول حضور داشته و توان خود را برای راهیابی به لیگ برتر به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیلی در لیگ فوتسال ایران قدرتمندانه حاضر می شود

امیلی در لیگ فوتسال ایران قدرتمندانه حاضر می شود