مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-16سياسي

برگزاری عزاداری در فضای مسقّف با هر میزان ارتفاع ممنوع


هیئات و مؤمنان عزادار باید توجه داشته باشند که برگزاری عزاداری در فضای مسقّف با هر میزان ارتفاع ممنوع است، - محسن اروجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که تقسیم کار بین مرکز بهداشت و اتاق اصناف مرکز استان برای بازرسی ها و نظارت های بهداشتی در دستور کار است یادآور شد: یکی از چالش های این روزها، برپایی برخی ایستگاه های صلواتی است که در این زمینه، کمیته ای نظارتی متشکل از نمایندگان نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و شهرداری قم بر این موضوع نظارت دارد، ضمن آن که دادستانی قم هم در این زمینه قول همکاری داده است.

وی اضافه کرد: پیگیری توزیع گسترده تر داروهای کرونایی در داروخانه ها و تداوم اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی از مصوبات اخیر ستاد ملی مبارزه با کروناست که باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان همچنین به ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در محورهای بین استانی توجه داد و گفت: این طرح از ساعت 12 روز گذشته آغاز شده و تا ساعت 24 روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: البته کنترل مبادی ورودی استان در طرح های گذشته هم اجرایی شده بود، اما دستگاه های مسؤول در طرح فعلی به دنبال آن هستند که علاوه بر کنترل جدی مبادی ورودی، مبادی خروجی استان نیز به شکل کامل مورد رصد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عزاداری در فضای مسقّف با هر میزان ارتفاع ممنوع

برگزاری عزاداری در فضای مسقّف با هر میزان ارتفاع ممنوع