مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-16بين الملل

آمریکا با هزینه ای هنگفت در حال توسعه پایگاه «عین الاسد» در عراق است


یک منبع آگاه عراقی، از اقدام آمریکا در توسعه پایگاه هوایی «عین الاسد» در غرب عراق و صرف هزینه ای هنگفت در این مسیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در استان الانبار عراق، امروز (دوشنبه - 16 آگوست)، فاش کرد که نیروهای آمریکایی مبالغ هنگفتی را برای انجام عملیات توسعه ساختمانهای پایگاه هوایی عین الاسد واقع در غرب این استان هزینه کردند.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد: نیروهای آمریکایی مبالغ هنگفتی را برای توسعه ساختمان های واقع در پایگاه هوایی عین الاسد در ناحیه البغدادی شهرستان هیت در غرب الانبار هزینه کرده اند که شامل احداث ساختمان های جدید و توسعه و الحاق مساحت بیشتری به این پایگاه است .

این منبع تصریح کرد که نیروهای آمریکایی، ده ها سالن و ساختمان جدید برای نیروهای خود در داخل این پایگاه احداث کرده اند و علاوه بر آن، یک سامانه پدافندی موشکی برای تامین امنیت عین الاسد، از حملات پهپادهای بمب گذاری شده و عملیات های موشکی، نصب کرده اند.

وی افزود: عملیات توسعه ساختمان های موجود در عین الاسد، تحت نظارت فرماندهان امنیتی ناظر بر پرونده امنیتی الانبار صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با هزینه ای هنگفت در حال توسعه پایگاه «عین الاسد» در عراق است

آمریکا با هزینه ای هنگفت در حال توسعه پایگاه «عین الاسد» در عراق است