مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-16پزشكي

طغیان کرونا در صف های طولانی مراکز درمانی


وضعیت بحرانی کرونا موجب هجوم مردم بهبهان به مراکز واکسیناسیون و همچنین نمونه گیری کرونا شده و صف های طولانی در این مراکز را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، از زمان آغاز پیک پنجم کرونا و شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا دلتا در بین مردم، موجی از ترس و نگرانی جامعه را فرا گرفته است.

ویروس جهش یافته کرونا نسبت به نوع قبلی خود، قدرت انتقال بالاتری دارد همچنین آمار مرگ و میر در میان افراد مبتلا به کرونا دلتا افزایش یافته و موجب شده مردم سراسیمه و بدون در نظرگرفتن پروتکل های بهداشتی به مراکز تست کرونا مراجعه کنند که این امر موجب شده تا شاهد صف های طولانی و انبوه جمعیت در این مراکز باشیم.

از سوی دیگر هجوم مردم به پایگاه های واکسیناسیون بدون اخذ نوبت از سامانه و نداشتن شرایط گروه سنی باعث تجمع مردم در این مراکز و ایجاد اخلال در فرآیند واکسیناسیون افراد واجد شرایط شده است .

مردم از صف های طولانی در مراکز درمانی کلافه شدند یکی از همراهان بیمار مبتلا شده به کرونا در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: در ساعات اولیه صبح امروز به بیمارستان جهت انجام معاینه و انجام سی تی اسکن مراجعه کردیم و به علت کمبود پزشک و پرستار پس از گذشت پنج ساعت معطلی و بلاتکلیفی در بیمارستان موفق به انجام سی تی اسکن شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا در صف های طولانی مراکز درمانی

طغیان کرونا در صف های طولانی مراکز درمانی