مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-16حوادث

4 گرداننده سرقت های زنجیره ای در چنگ قانون/ سردسته باند در زندان بود


فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری 4 متهم باند سرقت های خیابانی و 6 مالخر اموال مسروقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی گفت: تیم های گشتی پلیس کاشمر، خودروی سواری پراید سرقتی را توقیف کردند که با مدارک جعلی در حرکت بود.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: بررسی های اولیه پلیس با دستگیری 2 متهم آغاز و یک دستگاه خودروی سواری و 5 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از آنان کشف شد.

وی بیان کرد: تحقیقات بعدی پرونده حاکی از آن بود که متهمان چند موتورسیکلت را نیز سرقت و این وسایل نقلیه مسروقه را در شهر دیگری مخفی کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: پلیس دریافت سردسته این باند، فردی است که چندی قبل دستگیر و هم اکنون در زندان به اتهام سرقت تحمل حبس می کند.

  فرمانده انتظامی کاشمر گفت: با تحویل متهم اصلی پرونده از زندان، ماموران انتظامی کاشمر با نیابت قضایی به شهر محل نگهداری وسایل مسروقه عزیمت و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل 2 دستگاه موتورسیکلت و 20 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند.

  وی گفت: سرنخ تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده به متهمی در شهر مشهد رسید و پلیس با ردزنی های گسترده و در اقدامی غافلگیرانه این متهم را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 17 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 گرداننده سرقت های زنجیره ای در چنگ قانون/ سردسته باند در زندان بود

4 گرداننده سرقت های زنجیره ای در چنگ قانون/ سردسته باند در زندان بود