مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-16حوادث

سیدنی، کانونِ سومین موج همه گیری کرونا در استرالیا


سیدنی، بزرگترین شهر استرالیا که در هشتمین هفته از محدودیت های قرنطینه ای به سر می برد، مرگبارترین روز کرونایی خود را ثبت کرد و اکنون به کانونِ سومین موج همه گیری کرونا در این کشور تبدیل شده است.

- سیدنی، بزرگترین شهر استرالیا که در هشتمین هفته از محدودیت های قرنطینه ای به سر می برد، مرگبارترین روز کرونایی خود را ثبت کرد و اکنون به کانونِ سومین موج همه گیری کرونا در این کشور تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروهای پلیس برای اعمال محدودیت های تردد در این شهر مستقر شده اند و این در حالی است که ملبورن نیز با منع رفت و آمد شبانه مواجه است و دو هفته قرنطینه را نیز در پیش دارد.

یک مقام محلی گفت: در 24 ساعت گذشته هفت نفر در سیدنی بر اثر کووید 19 جان خود را از دست داده اند و این تعداد فوتی از رکورد قبلی این ایالت در اوایل این ماه پیشی گرفته است.

وی خاطر همچنین نشان کرد: ایالت نیو ساوث ولز، 478 مورد ابتلا به کرونا را شناسایی کرده است که بالاترین افزایش یک روزه از زمان شروع پاندمی است.

وی افزود که سرعت انتقال کرونا و تعداد مبتلایان جدید به این ویروس در جامعه ما به طرز نگران کننده ای بالا است.

مقامات همچنین مرگ پسر 15 ساله اهل سیدنی را که دارای بیماری زمینه ای مننژیت پنوموکوکال و مبتلا به کووید 19 بود، تایید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدنی، کانونِ سومین موج همه گیری کرونا در استرالیا

سیدنی، کانونِ سومین موج همه گیری کرونا در استرالیا