مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-16سياسي

ثبت نام از طلاب جهادی جهت تسریع روند واکسیناسیون در قم


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت:علاوه بر فعالیت جهادی 300 روحانی وطلبه در بیمارستان های قم، جهت تسریع روند واکسیناسیون ثبت نام طلاب جهادی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم، 308 نفر از طلاب و روحانیون در چهار بیمارستان قم شامل بیمارستان های کامکار، شهید بهشتی، فرقانی و امیرالمؤمنین (ع) به عنوان گروه های جهادی مشغول به فعالیت هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم افزود: برای کلیه طلاب حاضر در این طرح که از این تعداد، 203 نفر برادر و 105 نفر نیز از خواهران هستند علاوه بر اینکه حکم فعالیت جهادی برایشان صادر شده است، بیمه غرامت نیز صادر می شود البته اکثریت این افراد برای خدمت رسانی در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، آموزش های لازم را دیده اند.

وی با اشاره به اینکه طلاب در هر بیمارستان به صورت دو شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت می کنند، ادامه داد: روزانه حدود 120 نفر از طلاب خواهر و برادر در چهار بیمارستان یادشده شهر مقدس قم، فعالیت می کنند.

امیرزاده تصریح کرد: پیگیری های لازم صورت گرفته تا علاوه بر بیمارستان های کامکار، شهید بهشتی، فرقانی و امیرالمؤمنین (ع)، به بیمارستان های علی بن ابیطالب (ع) و امام رضا (ع) نیز اعزام نیروی جهادی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از طلاب جهادی جهت تسریع روند واکسیناسیون در قم

ثبت نام از طلاب جهادی جهت تسریع روند واکسیناسیون در قم