مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-16ورزشي

ابوالفضل پایداری: طلای گنج زاده، انگیزه بخش جوانان ایران شد


به خاطر شاد کردن دل مردم عزیز ایران خدا را شاکرم و شایسته می دانم که از حمایت های همیشگی حاج آقا پایداری و جناب مهندس ابوالفضل پایداری قدردانی نمایم - مراسم تجلیل از سجاد گنج زاده قهرمان المپیک و برنده مدال طلای رشته کاراته در سالن اجتماعات کارخانه پاندا میهن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در این مراسم که حاج ایوب پایداری بنیان گذار گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل این گروه و همچنین استاد سید شهرام هروی سرمربی توانمند رشته کاراته، سجاد گنج زاده قهرمان المپیک و موسی گنج زاده مربی باسابقه کاراته اسلامشهر حضور داشتند با اهدای هدایا و لوح تقدیر از این قهرمان افتخار آفرین و سرمربی پرتلاش، توسط حاج ایوب پایداری تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم سجاد گنج زاده، گفت : به خاطر شاد کردن دل مردم عزیز ایران خدا را شاکرم و شایسته می دانم که از حمایت های همیشگی حاج آقا پایداری و جناب مهندس ابوالفضل پایداری قدردانی نمایم، داشتن یک سرمربی دلسوز و یک حامی ارزشمند در این مسیر همیشه برای من اثر بخش بوده است.

لطف خدا و دعای پدر و مادرم موجب شد تا بتوانم از این رقابت های سنگین دست پر بازگردم.

در ادامه این مراسم حاج ایوب پایداری تاکید کرد که در همه موفقیت ها مهم ترین عامل خواست خدا و اراده الهی است و بر این اساس است که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفضل پایداری: طلای گنج زاده، انگیزه بخش جوانان ایران شد

ابوالفضل پایداری: طلای گنج زاده، انگیزه بخش جوانان ایران شد