مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-16اجتماعي

همکاری 350 خیر با بهزیستی زنجان


در حال حاضر 350 خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و 370 خانواده را حمایت می کنند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اعلام آمادگی بهزیستی برای جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین اظهار کرد: نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی که قصد یاری بهزیستی و اهدای اقلام خشک و نقدی اهدا کرده و از توزیع غذای گرم خودداری کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

وی با اشاره به فضای معنوی این ایام و تاسی از سیره حضرت امام حسین(ع) افزود: ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان دارد و در این ایام که مردم به خاطر بیماری کرونا با شرایط سختی زندگی می کنند تلاش شود در حد مقدور نذورات و کمک های خیرین و مردم عزادار به دست قشر محروم هم برسد.

  محمدی ضمن تقدیر از خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی به دلیل حضور مستمر برای رفع مشکلات مددجویان بیان کرد: در ماه محرم سال گذشته مبلغ 14 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع آوری شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 350 خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و 370 خانواده تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 350 خیر با بهزیستی زنجان

همکاری 350 خیر با بهزیستی زنجان