مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-16اقتصادي

اعمال «تدابیر ویژه کرونایی» در استان تهران/پوشش بیمه ای هزینه «تست کووید 19»


استاندار تهران از افزایش تمام شاخص های کرونایی در استان تهران خبر داد و گفت:شیوه نامه گام پنجم مقابله با کرونا در استان تهران تدوین شده؛ضمن اینکه بیمه های موافقت کردند هزینه تست کرونا را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا این استان با اشاره به آخرین مصوبات این ستاد در کنترل کرونا بیان داشت: متأسفانه با اینکه 10 هفته است از شروع گردش کرونا دلتا در کشور می گذرد در تهران شاهد افزایش تعداد بستری ها، بیماران سرپایی و فوتی ها هستیم.

وی با اشاره به مهمترین مصوبات این جلسه یادآور شد: باید تولید بیماری را کم کنیم و با تشدید محدودیت ها انتقال زنجیره ویروس را قطع کنیم؛ در نتیجه برای این موضوع شیوه نامه گام پنجم مقابله تدوین شده و 5 حیطه کاری دارد.

استاندار تهران با اشاره به 5 حیطه تدوین شده در شیوه نامه گام پنجم مقابله با کرونا در استان تهران، ابراز داشت: تشکیل کمیته آموزش با محوریت معاونت بهداشت، سپاه، تهران و شرق و غرب استان تهران شکل گرفته و از فردا عملیات کاری آنها شروع خواهد شد.

  استاندار تهران از توافق با سازمان های بیمه گر برای پرداخت هزینه های تست PCR و رپید خبر داد و گفت: استان تهران اولین استانی است که دو سازمان بیمه گر هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال «تدابیر ویژه کرونایی» در استان تهران/پوشش بیمه ای هزینه «تست کووید 19»

اعمال «تدابیر ویژه کرونایی» در استان تهران/پوشش بیمه ای هزینه «تست کووید 19»