مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-16ورزشي

واکسینه شدن 5 هزار کارمند بانک در گیلان


رییس سازمان بسیج کارمندان گیلان، از واکسیناسیون 5000 نفر از کارمندان بانک های گیلان خبر داد و گفت: علاوه بر کارمندان بانک های استان، 1000 نفر از پرسنل صداوسیما و بیش از 150 نفر از کارمندان بیمه سلامت در گیلان واکسینه شدند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج کارمندان گیلان، از واکسیناسیون 5000 نفر از کارمندان بانک های گیلان خبر داد و گفت: علاوه بر کارمندان بانک های استان، 1000 نفر از پرسنل صداوسیما و بیش از 150 نفر از کارمندان بیمه سلامت در گیلان واکسینه شدند.

رضا رنجبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان در طول ایام کرونا همواره در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: بعد از شیوع موج پنجم کرونا در کشور مدیران بانک ها در گیلان جلسه ای را با فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار کرده و در آن جلسه مقرر شد با توجه به اینکه کارمندان بانک جزو مشاغل پرخطر محسوب می شوند، مراحل واکسیناسیون آنان با محوریت سازمان بسیج کارمندان انجام شود.

وی با اشاره به ادامه دار بودن روند واکسیناسیون در گیلان گفت: هماهنگی های لازم با معاون بهداشتی سپاه قدس گیلان انجام و مقرر شد تا واکسیناسیون کارمندان بانک های استان در سالن ورزشی بانک صادرات با توجه به امکانات موجود انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 5 هزار کارمند بانک در گیلان

واکسینه شدن 5 هزار کارمند بانک در گیلان