مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-16اقتصادي

رییس اتاق اصناف گیلان تاکید کرد: ضرورت بسته حمایتی برای اصناف متضرر از کرونا


تعطیلی های کرونایی اصناف را از نظر اقتصادی ضعیف کرده و بسته حمایتی برای اصناف متضرر ضروری است.

- رییس اتاق اصناف گیلان تاکید کرد: ضرورت بسته حمایتی برای اصناف متضرر از کرونا ایسنا/گیلان رییس اتاق اصناف گیلان گفت: تعطیلی های کرونایی اصناف را از نظر اقتصادی ضعیف کرده و بسته حمایتی برای اصناف متضرر ضروری است.

محمد شکریه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با شروع ایام تعطیلی به منظور پیشگیری از گسترده تر شدن جمعیت بیماران کرونایی در کشور و استان گفت: اصناف گروه یک اجازه فعالیت دارند و در این روزها به مردم خدمات رسانی خواهند داشت تا خانواده ها برای تامین نیازهای خانوار دچار مشکل نباشند.

وی افزود: اصناف همواره در همه مشکلات و بحران پشتیبان دولت و نظام بودند و هستند و به همین دلیل انتظار می رود در این برهه دولت نیز از این اقشار حمایت کند و بسته حمایتی برای اصناف در نظر بگیرد.

شکریه ادامه داد: ما پیشنهاد اختصاص بسته حمایتی را به دولت جدید داده ایم و امیدواریم با قبول و اختصاص آن حامی صنوف در کشور شوند.

رییس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه بسیاری از صنوف دارای مغازه های استیجاری هستند و با وجود تعطیل شدن فروشگاه باید اجاره واحد خود را بپردازند، خاطرنشان کرد: اصناف ما به قدری منصف هستند که با وجود ضعیف شدن اقتصاد حتی مراقب هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق اصناف گیلان تاکید کرد: ضرورت بسته حمایتی برای اصناف متضرر از کرونا

رییس اتاق اصناف گیلان تاکید کرد: ضرورت بسته حمایتی برای اصناف متضرر از کرونا