مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-16اقتصادي

مشترکان در روزهای تعطیل هم مصرف برق را مدیریت کنند


سخنگوی ستاد گذر از پیک بار صنعت برق استان سمنان گفت: اهتمام به مدیریت بهینه مصرف برق در روزهای تعطیل هم یک ضرورت است و مشترکان به این مهم توجه کنند.

- ابوالفضل همتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سقف مصرف استان سمنان، روز قبل از سوی دبیرخانه پیک بار کشور مستقر در شرکت توانیر در اختیار قرار گرفته و جدول زمان بندی مدیریت بار اضطراری احتمالی بر اساس آن تنظیم و اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: درصورتی که سقف مصرف استان از مقدار مجاز فراتر رود، از سوی مرکز کنترل شبکه خاموشی به استان اعلام و اعمال می شود.

سخنگوی ستاد گذر از پیک بار صنعت برق استان سمنان ادامه داد: در روزهای تعطیل، به ویژه ایام تعطیلی پیش رو، مشترکان استان می باید مصرف برق را کنترل و مدیریت کرده تا از خاموشی های احتمالی پیشگیری شود.

همتی خاطرنشان کرد: جدول مدیریت بار اضطراری احتمالی، از روز قبل و از طریق وب سایت شرکت توزیع برق استان، اپلیکیشن برق من و شبکه های مجازی در اختیار مشترکان قرار داده می شود.

وی به راهکارهای ساده مدیریت مصرف اشاره و اضافه کرد: استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی 25 درجه سانتی گراد، بهره گیری از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ های اضافی، مهم ترین شیوه های مصرف بهینه برق محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان در روزهای تعطیل هم مصرف برق را مدیریت کنند

مشترکان در روزهای تعطیل هم مصرف برق را مدیریت کنند