مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-16اجتماعي

ممنوعیت زیارت اهل قبور شهرکرد در تاسوعا و عاشورای حسینی


سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اعمال محدودیت در آرامستان های شهرکرد در روز تاسوعا و عاشورای حسینی شهروندان برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه نکنند.

- سیداکبر نوربخش رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از محدودیت های آرامستان های شهرکرد در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، با تصمیم ستاد کرونای استان بنا شده آرامستان های بهشت رحمت، مهدیه، اشکفتک و چالشتر در تاسوعا و عاشورا و تعطیلات پایان هفته نیز تعطیل شوند.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از تجمع افراد در آرامستان ها و کاهش شیوع ویروس کرونا انجام می شود و با توجه به اینکه برخی از شهرستان های استان در وضعیت هشدار و برخی در وضعیت قرمز اعلام شدند، با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیداتی که اندیشیده شده امکان برگزاری مراسم خاکسپاری و تشییع در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تنها با حضور بستگان درجه یک متوفی انجام می شود.

نوربخش رضایی ادامه داد: با توجه به این که در سال های گذشته در مناسبت های مذهبی و ملی، خانواده های عزادار به زیارت اهل قبور می آمدند، امسال نیز این امر دور از انتظار نبود اما به توجه به شرایط خاص امسال و قرارگیری در موج پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت زیارت اهل قبور شهرکرد در تاسوعا و عاشورای حسینی

ممنوعیت زیارت اهل قبور شهرکرد در تاسوعا و عاشورای حسینی